Wymagania
|
0 pkt.
|
1 pkt.
|
2 pkt.
|
3 pkt.
|
Prezentacja multimedialna
|
Przynajmniej w jednym miejscu nieodpowiednia wielkość
czcionki.
Tekst jednorodny, nie przeplatany grafiką.
Opracowanie mniej niż 10 zagadnień organizacji czasu.
Podane ubogie źródła informacji .
Błędy merytoryczne.
|
Opracowane co najmniej 10 zagadnień organizacji czasu.
Tekst umiejętnie przeplatany z grafiką.
Odpowiednia wielkość czcionek.
Podana odpowiednia ilość źródeł internetowych.
|
Prezentacja wykonana starannie i estetycznie. Tekst umiejętnie
przeplatany grafiką. Odpowiednia wielkość czcionek. Wszystkie wymagane
zagadnienia organizacji czasu opisane. Podane wszystkie źródła internetowe.
|
Prezentacja wykonana starannie i estetycznie. Odpowiednia
wielkość czcionek.
Opisane wszystkie wymagane zagadnienia organizacji czasu
oraz opracowanie zagadnień nie wymienionych.
Tekst umiejętnie przeplatany grafiką, animacją oraz
krótkimi filmami.
Stosowny podkład muzyczny.
Motywacyjny charakter prezentacji.
Podane wszystkie źródła informacji oraz dodatkowe adresy
stron dla osób zainteresowanych tematyką.
|
Prezentacja publiczna
|
Prezentacja publiczna przedstawiona w sposób chaotyczny.
Nieodpowiednie tempo prezentacji. W prezentacji bierze aktywny udział mniej
niż 1/3 zespołu. Widoczne słabe merytorycznie przygotowanie do prezentacji.
|
Prezentacja przeprowadzona poprawnie. Mowa werbalna
poprawna.
W prezentacji bierze udział przynajmniej połowa
zespołu.
|
Prezentacja przeprowadzona poprawnie i płynnie.
Zachowane właściwe tempo i interakcja ze słuchaczami. Mowa
werbalna jak również niewerbalna poprawna.
W prezentacji publicznej
bierze przynajmniej 2/3
zespołu.
|
Prezentacja publiczna przeprowadzona w perfekcyjny sposób.
W prezentacji bierze udział cały zespół.
Mowa werbalna jak również niewerbalna poprawna. Duża
wiedza merytoryczna prowadzących prezentację.
|
Poprawność zaplanowania Dni Otwartych oraz konferencji.
|
Plan nie możliwy do wykonania.
Nie można sprawnie przeprowadzić wszystkich wymaganych
czynności.
Nie uwzględniono jednego z podstawowych zadań. Nie
zastosowano z powodzeniem jednego z kalendarzy sieciowych.
|
Określono zadania oraz ich terminy realizacji.
Ustalono priorytety oraz powiązania między zadaniami.
Przydzielono osoby odpowiedzialne za wykonanie określonych
zadań.
Wszystkie zadania zostały wprowadzone w jednym z
sieciowych kalendarzy.
W planie występują drobne niedociągnięcia, jednak plan
jest możliwy do przeprowadzenia z pozytywnym skutkiem.
|
Określono wszystkie zadania oraz ich terminy realizacji.
Ustalono priorytety oraz powiązania między zadaniami.
Przydzielono osoby odpowiedzialne za wykonanie określonych
zadań.
Wszystkie zadania zostały rozdzielone na właściwe plany
dnia.
Wszystkie zadania zostały wprowadzone w jednym z
sieciowych kalendarzy.
Plan we wszystkich punktach jest realny i możliwy do
przeprowadzenia.
Wszystko wykonane poprawnie.
|
Określono wszystkie zadania oraz ich terminy realizacji.
Ustalono priorytety oraz powiązania między zadaniami.
Przydzielono osoby odpowiedzialne za wykonanie określonych
zadań.
Wszystkie zadania zostały rozdzielone na właściwe plany
dnia.
Wszystkie zadania zostały wprowadzone w jednym z
sieciowych kalendarzy.
Plan we wszystkich punktach jest realny i możliwy do
przeprowadzenia.
Doskonała synchronizacja planu z działaniami innych grup.
Plan jest wykonany w sposób bardzo realny i dojrzały.
|
Praca w grupie
|
Małe zaangażowanie członków w pracę zespołową..
Indywidualizm.
Brak planu pracy.
Wystąpił konflikt w zespole.
|
Zaangażowanie większości członków zespołu. Poprawna
koordynacja zadań z innymi zespołami.
Poprawna współpraca w ramach zespołu
|
Zaangażowanie wszystkich członków zespołu. Ustalenie planu
pracy. Dobra koordynacja zadań z innymi zespołami.
|
Duże zaangażowanie wszystkich członków zespołu. Odpowiedni
podział obowiązków. Odpowiedni plan pracy.
Bardzo dobra koordynacja zadań z innymi zespołami.
Koordynacja z innymi członkami zespołu za pośrednictwem różnych internetowych
narzędzi komunikacyjnych.
|
Terminowość |
Spóźnienie w wykonaniu prezentacji multimedialnej.
Spóźnienie w zaplanowaniu organizacji Dni Otwartych oraz
Konferencji.
|
Prezentacja multimedialna zrobiona w terminie.
Zaplanowanie Dni otwartych oraz Konferencji w terminie.
|
Prezentacja multimedialna zrobiona w terminie, odpowiednio
wcześniej konsultowana. Prezentacja publiczna poprzedzona jedną próbą.
Zaplanowanie Dni otwartych oraz Konferencji w terminie.
Wszyscy członkowie zespołu wywiązywali się ze swoich zadań
w terminie.
|
Prezentacja multimedialna zrobiona w terminie, odpowiednio
wcześniej konsultowana.
Przeprowadzenie przynajmniej dwóch wcześniejszych prób
prezentacji publicznej.
Zaplanowanie Dni otwartych oraz Konferencji w terminie,
wcześniej harmonogram konsultowany przynajmniej dwa razy.
Wszyscy członkowie zespołu wywiązywali się ze swoich zadań
w terminie.
|
Ocena
|
Ilość punktów
|
Celująca
|
14–15 pkt
|
Bardzo dobra
|
12-13 pkt.
|
Dobra
|
10-11 pkt
|
Dostateczna
|
7-9 pkt
|
Dopuszczająca
|
4-6 pkt
|
Niedostateczna
|
0-3 pkt
|
Nie brakuje nam czasu, lecz trwonimy go. Seneka
Organizacja czasu wymaga od Ciebie Trzech S: samodyscypliny, samorozwoju i samokontroli. Brian Tracy